wtorek, 21 lutego 2012

Na życzenie 2

#4 dla Klaudii z Louisem
Siedzisz sobie w domu, oglądasz telewizję. Nagle nabrała cię chęć na marchewki. Patrzysz nie ma w lodówce, poszłaś do sklepu. W sklepie wszystkie marchewki zostały wykupione. Gdy wyszłaś ze sklepu zobaczyłaś bruneta z pełną siatką marchewek. Nie widzisz jego twarzy. Idziesz za nim, nie możesz go dogonić, ale nie poddajesz się. Idzie dalej, dziwisz się, że ta siatka jeszcze mu nie pękła… Wszedł do dużego domu. Zmartwiłaś się, ale nadal masz ochotę na marchewki. Dzwonisz do drzwi i zamurowało cię. Przed tobą stał Louis. Louis Tomlinson. Jękając się powiedziałaś „ Prze…przepraszam, mógłbyś poczęstować mnie marchewką ?” Louis zaczął się śmiać, ale po chwili zaprosił cię do środka. „Oczywiście, że mógłbym cię poczęstować, zdejmij kurtkę, właśnie robię marchewkową kolację” . Zostałaś u niego na kolacji, a właściwie tak dobrze wam się rozmawiało, że zostałaś u niego na noc ;).

P.S – ja też najbardziej lubię Louisa ; D

#5 dla Neli z Harrym
W domu się nudziłaś, więc poszłaś się przejść. Ubrałaś się ciepło bo była jesień. Szłaś patrząc na ziemię i rozmyślałaś o kilku sprawach… Nagle przypadkowo stuknęłaś się z kimś. Powiedziałaś „przepraszam” nie patrząc na tą osobę i poszłaś dalej. Nagle ten ktoś krzyknął „zaczekaj ! „ . Stanęłaś . Domyślałaś się, że to Harry. Odwróciłaś się. Tak to był on . „Muszę ci jakoś to wynagrodzić”- powiedział. „Masz chwilkę? Poszlibyśmy do kina”… To było oczywiste, że się zgodzisz. Wybraliście komedię romantyczną. Siedząc obok siebie trzymaliście się za ręce. Nagle była scena miłosna z pocałunkiem, nie tylko w filmie. Pocałowaliście się. Po skończonym seansie Harry zaprowadził cię do jego domu i przedstawił chłopakom. To był najszczęśliwszy dzień twojego życia !

#6 dla Sonii z Niall’em
Właśnie słuchałaś piosenek 1d, gdy ktoś zadzwonił do drzwi. W domu byłaś sama, więc to ty musiałaś je otworzyć. Pomyślałaś, że to pewnie twój tata, jak zwykle zapomniał kluczy. Zeszłaś na dół i otworzyłaś drzwi. Zamurowało cię, dosłownie. W drzwiach stał Niall Horan. Powiedział „halo ! ziemia do… właśnie ! jak masz na imię”… „Yyy ja ? [twoje imię]”. Masz ochotę wejść do środka – zapytałaś. „No jasne. Chciałem ci powiedzieć, że właśnie się wprowadziłem i przyszedłem sprawdzić do kogo mogę przyjść pożyczać cukier”- zaśmiał się. Poznaliście się, bo długo ze sobą gadaliście. Zaproponowałaś, że zjecie razem kolację. Niall się zgodził ;). Po kolacji umówiliście się, że następnym razem ty przyjdziesz  do niego i razem zjecie obiad. Po tym dniu nie mogłaś zasnąć, bo cały czas myślałaś o Niallu, chyba się zakochałaś… 


Są trochę krótsze, bo nie miałam weny... 
Dla ciebie też mogę zrobić imagin, napisz tylko komentarz : 
- Z kim ma być imagin
- czy to miłosny czy przyjacielski
- twoje imię (dla kogo).

9 komentarzy:

  1. Proszę z Zayn'em , miłosny dla Agnieszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę z Liam'em, miłosny i dla Basi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę o imagine z Zayn'em. Miłosny dla Veronique ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poproszę o Niallu,miłosny dla mnie ;) (Magda) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Nie spodziewałam się tylu zamówień. Myślę, że imaginy będą w weekend : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja prosze z harrym miłosny dla sonixa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też poproszę z Haroldem miłosny dla Marty:)

    OdpowiedzUsuń