środa, 5 września 2012

IMAGIN Z NIALLEM




#1
DLA KINIUSII !

Byłaś na koncercie reggae, bardzo kochałaś tą muzykę. Koncert był ogromny, ciężko było ci zdobyć karnet na niego. Ludzie zjeżdżali się z całej Europy, a nawet dalej. Koncert się rozpoczął, poszłaś na niego ze swoją najbliższą przyjaciółką. Rozpoczął się, byłyście zachwycone. Nagle po tylu minutach piszczenia, krzyczenia zrobiło wam się sucho w ustach. Twoja przyjaciółka poszła dla was po coś do picia, więc zrobiło się trochę miejsca wolnego obok ciebie. Po chwili ktoś stanął obok ciebie. Myślałaś, że to twoja przyjaciółka, ale zobaczyłaś… swojego idola ! Niall Horan stał obok ciebie i widziałaś, że chyba coś do ciebie mówił, ale byłaś tym tak przejęta, że go nie słyszałaś. Po chwili się ocknęłaś :
- Przepraszam, mógłbyś powtórzyć, co powiedziałeś ? – zaczerwieniłaś się
- Pytałem, czy te miejsce jest wolne, obok ciebie- zachichotał się
- Tak, pewnie- szybko napisałaś do przyjaciółki, żeby znalazła sobie inne miejsce, bo ktoś jej zajął, a ten gość jest całkiem ładny, więc nie musi go wypraszać
- Niall ? – zapytałaś nieśmiało
- Skąd znasz moje imię?
- Ja… Jestem twoją fanką. Chciałam zapytać co ty tutaj robisz? – zapytałaś nieśmiało
- Ach, miło mi. Jestem tutaj wraz z Zaynem, on lubi reggae, ale chyba się oddaliliśmy od siebie, albo poszedł sprawdzić czy jego fryzura jest idealnie ułożona – zaśmialiście się
- No więc ja też lubię reggae – nie wiedziałaś co mówić
- Wiesz co ? Zgłodniałem. Pójdziemy gdzieś jeść  ? – zapytał
- Hahaha, jasne, w pobliżu jest fajna restauracja, mają tam dobre pizze z kurczakiem i sosem czosnkowym
- To teraz narobiłaś mi smaku- poszliście do tej restauracji, a dzień później się ułożył. Byłaś cały dzień z nim. Okazało się, że Niall zostaje w twoim mieście jeszcze dwa tygodnie. Macie już zaplanowane te dwa tygodnie wspólnie. Nawet odpuścisz ten koncert, na który tak bardzo czekałaś…




Tak jakoś przypomniał mi się nasz dzień w Ostródzie :D.
Mam nadzieję, że ci się spodobał :D

1 komentarz:

  1. dasfjasifhsiufgasufgsyufgasufnhsdodvgsgfseugfhrgodfuvisdgidhgd skąd znam te sytuacje :D DZIĘKUJE! <3

    OdpowiedzUsuń