sobota, 3 marca 2012

Dla kogoś ;)

#13* dla „kafka98” zapomniałam imienia :D. Z Liam’em
Liam jest twoim przyjacielem. Byliście przyjaciółmi zanim Liam poszedł do x-factor. Wspierałaś go. Dzisiaj jesteś przyjaciółką całego zespołu One Direction. Skrywasz swoje prawdziwe uczucia do Liama. Jesteś w nim zakochana, ale nikomu tego nie zdradzasz. Pewnego razu graliście wszyscy w szóstkę w butelkę. Była kolej kręcenia Liama. Wylosował na ciebie. Po chwili zadał pytanie :
- Hmmm… Wiem ! Kto ci się podoba, hm ?
- Mi ? Nie mogę zdradzić. – byłaś trochę speszona.
- Gadaj albo odpadasz z gry – nalegał Liam
- Nie mogę… Przykro mi – i poszłaś się przejść .
Poszłaś do parku. Rozmyślałaś o Liamie. Kochałaś go, ale nie mogłaś tego nikomu zdradzić, bałaś się. Nagle słyszysz w oddali jakiś znajomy głos, który krzyczy : „Zaczekaj”. Odwróciłaś się. Za tobą biegł Liam.
- Wreszcie cię dogoniłem – sapnął zasapany
- Co chcesz ? – odpowiedziałaś smutnym głosem.
- Kocham cię !
Podniosłaś głowę. Nie wierzyłaś w to co słyszysz. Zapytałaś się Liama czy może powtórzyć. Liam odpowiedział to samo co przedtem.
- Ale jak to !? Ty mnie ? Od kiedy ? – zapytałaś zaskoczona
- Od ponad roku .  Nie mówiłem ci nic.
- Od roku ? Ja też Liam .
- To dlaczego byłaś taka smutna, gdy spytałem się ciebie jak graliśmy w butelke ?
- Bo właśnie ciebie kocham ! Zrobiłam się smutna, bo to ty zadałeś mi pytanie.
- Musiałem mieć pewność, dlatego nalegałem- odpowiedział Liam.
Wieczorem znów poszliście na spacer do parku, a po spacerze do kina na komedię romantyczną ; ).


Nie podoba mi się ;/ .
Jakieś zamówienia ? ; )

1 komentarz:

  1. Bardzo ale to bardzo dziękuję. Mnie tam się podoba ;*

    P.S. Jak co jestem Basia :P

    OdpowiedzUsuń