piątek, 2 marca 2012

Dla Agnieszki z Zayn'em.

#12* dla Agnieszki z Zayn’em
Jesteś z Zaynem już ponad rok. Bardzo się kochacie. Zayn zaproponował ci wspólne zamieszkanie. Zgodziłaś się. Byłaś tak bardzo szczęśliwa. Zero kłótni, 100% miłości. Podobało ci się to. Zayn wracając ze studia muzycznego zawsze ci  coś przynosił. Kilka razy był to bukiet kwiatów, kilka razy czekoladki. Nagle jakoś zaczęliście się kłócić, o byle co. Myślałaś, że to normalne w każdym związku. Gdy następnego ranka się obudziłaś, Zayna nie było w domu. Na stole w kuchni zobaczyłaś jakąś karteczkę. Szybko ją przeczytałaś. Jej treść :
„ Przepraszam mam dość tych wszystkich kłótni. Wyjeżdżam z chłopakami na trasę koncertową, około 2 tygodnie. Mam nadzieję, że jak wrócę wszystko się ułoży.

                                                                                                                      Zayn”

Płakałaś. Zastanawiałaś się dlaczego nic ci nie powiedział. Musiałaś się upewnić, że pojechał właśnie na trasę .
Dzwonisz do Louisa- nie odbiera. Zadzwoniłaś do Nialla- ten odebrał.
- Cześć, mów szybko co chcesz . Zaraz wchodzimy na scenę.
- Na scenę ? Czyli jednak to prawda…
- Przepraszam, później oddzwonię- rozłączył się
            Minęły 2 tygodnie, czekałaś na Zayna, nadal go kochałaś, nie mogłaś go tak zostawić. Nagle do waszego domu wchodzi Zayn, a za nim jakaś kobieta. Nie znałaś jej. Byli jacyś roześmiani. Zayn nagle powiedział :
- Co ty tu robisz ? – zapytał ze zdziwieniem.
- Jak to co tutaj robię ? Przecież tu jest nasz dom. Nasz wspólny dom…
- Sorry, mała, Zayn teraz jest mój. Spadaj – odpowiedziała tajemnicza kobieta.
Nie mogłaś w to uwierzyć. Od razu wybiegłaś z domu. Zayn za tobą. Krzyczał, żebyś się zatrzymała. Zrobiłaś to.
- Przepraszam. Kochałem cię przed wyjazdem. Naprawdę . Poznałem tam kogoś. Przepraszam, że nic nie powiedziałem.
Dałaś mu z liścia. Po głowie  chodziły ci słowa Zayna : „Mam nadzieję, że jak wrócę to wszystko się ułoży” . 

* - na specjalne zamówienie.

Kolejne imaginy wstawię, myślę, że dziś. Uznałam po prostu, że dłuższe imaginy lepiej wygladają jak są oddzielone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz